ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ Η ΙΕΡΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΑΩΝΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΡΧΙΚΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΙΞΕΙΣ, ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ, ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ,
«ΕΞΩΝ ΤΩΝ ΙΣΩΝ. ΟΧΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΙΣΩΝ».
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΜΑΣ.
ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ! ΑΠΕΙΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΜΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΕΣ ΖΕΥΞΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΣΥΣΤΑΔΩΝ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥΣ, ΤΟ 1 ΕΝΑ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ, ΔΙΧΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ, ΕΓΩΙΣΜΟ, ΔΙΑΦΟΡΑ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΘΕΙΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΙΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΕΝΑΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΟΛΟΤΗΤΑ 1 ΕΝΑ.
Η ΙΔΙΑ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ. ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΜΑΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ, ΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΕΩΣ ΕΔΩ, ΕΝΩ ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΑΡΑ, ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ Η ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΑΣ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΜΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΤΑΣΗ, ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ. ΣΥΝΕΧΩΣ, ΟΛΟΙ, ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ.
ΑΡΑ, Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΩΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΡΑ, ΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΟΛΙΚΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ 9 ΕΝΝΕΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ, ΕΝΩ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ.
ΤΗΝ 1Η ΠΡΩΤΗ ΟΨΗ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ φωΣ,
ΔΗΛΑΔΗ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι, 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, 1 ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 1 ΕΝΑ,
ΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ.
ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΥΣ . ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ. ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΩΣ.
ΑΡΑ, Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΝΙΕΡΗ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΟΛΙΚΟΣ ΝΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΜΕΡΙΣΤΟΣ ΟΛΙΚΟΣ ΝΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ.
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΝΟΥ.
ΑΡΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΩΣ.
ΑΡΑ, Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΝΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ 3 ΤΡΙΤΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.
«ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ».
ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ. ΤΟ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΝΟΥ.
«ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΝΟΥ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ».
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 9 ΕΝΝΕΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ.
ΕΤΣΙ, ΤΟ ΦΩΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΥ , ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΑΥΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ:
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΕΔΡΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ, ΟΠΟΥ Η ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΤΡΙΑΔΙΚΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ:
ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΙΚΑ ΔΕΛΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥΣ:
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ?? ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΙΚΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΡΧΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ.
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΟ 3 ΤΡΙΑ ΩΣ 1 ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 3 ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΩΣ 1 ΕΝΑ 2-3-4-5-6-7-8-9-10 ΚΑΙ 3 ΤΡΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ 11-12-13, ΟΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι:
1 Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
2 Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
3 Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΣ
Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 2 ΔΥΟ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΤΡΙΑΔΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ι, ΣΤΗΝ 3 ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 5 ΠΕΜΠΤΗ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ:
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΕΧΕΙ 2 ΔΥΟ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ ΣΕ 2 ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΕΞΙ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΤΡΙΑΔΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΝΑ ΚΟΙΤΟΥΝ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΣΜΟΚΑΘΡΕΠΤΗ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ:
ΙΣΩΣ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΑ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΕΨΗΛΛΟΝ, ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΥΣ, ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΦΩΣ, ΝΑ ΔΡΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ «ΚΟΣΜΟΚΑΘΡΕΠΤΗ» ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ. ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΟΙΤΟΥΝ, ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 2 ΔΥΟ ΙΔΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΑΥΤΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 3 ΤΡΕΙΣ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ
1. Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
2. Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
3. Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 6 ΕΞΙ ΟΛΙΚΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ι ΤΡΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ.
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΙΣΟΖΥΓΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΩ. ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ 3 ΤΡΙΑ. ΟΠΟΥ ΤΟ 3 ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 3 ΤΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 3 ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 6 ΕΞΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 6 ΕΞΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ 3 ΤΡΙΑ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ 3 ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΜΑΣ.
ΕΤΣΙ, ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:
ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΣ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ, ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΡΟΠΗ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ, ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ Α΄ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ Ο ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦωΣ, ΟΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ
ΝΟΥΣ – ΧΡΟΝΟΣ - ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΩΣ – ΧΡΟΝΟΣ - ΝΟΥΣ
ΟΠΟΥ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΤΡΙΑΔΙΚΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΝΟΜΗΣ ΘΕΙΑΣ ΡΟΗΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ-ΝΟΥΣ ΣΕ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ.
ΑΡΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΗΣ ΙΣΟΜΕΤΡΙΑΣ, ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 1 ΕΝΑ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΝΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ, ΟΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΚΟΙΝΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΩΣ 1 ΜΙΑ ΑΡΧΗ, ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ.
ΤΩΡΑ, ΘΑ ΔΕΙΞΩ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΗ, ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ, Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΛΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΟΛΗ Η ΘΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΙΣΟΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΑΥΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ:
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΤΡΙΑΔΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ι ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
1. ΝΟΥΣ 1. ΦΩΣ
2. ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ 2. ΧΡΟΝΟΣ
3. ΦΩΣ 3. ΝΟΥΣ
ΟΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΙΑΔΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΚΛΕΙΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ 2 ΔΥΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΕΣ ΤΡΙΑΔΙΚΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ι, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ:
ΑΥΤΕΣ ΟΙ 2 ΔΥΟ ΚΑΘΕΤΕΣ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ, ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ, ΟΠΟΥ 2 ΔΥΟ ΟΜΟΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.
Η 3 ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΣ:
ΚΑΙ Η 4 ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ, Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΑΡΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΤΕ ΤΙΣ 4 ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΤΡΟΧΙΕΣ, ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΟΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΟΠΩΣ:
ΟΙ 2 ΔΥΟ ΕΛΙΚΟΕΙΔΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΜΦΙΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΣ.
ΟΠΟΥ ΤΩΡΑ, ΤΟ ΦΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, ΤΟ ΦΩΣ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΡΟΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ , ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ.
ΟΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΔΥΟ ΟΜΟΡΡΟΠΕΣ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΕΣ ΤΡΙΑΔΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΡΡΟΠΗ ΤΡΟΧΙΑ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.
ΟΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ, ΑΜΕΣΩΣ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΡΟΠΗ ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ ΦωΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ, ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΦΩΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ
ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΣΕ ΣΧΗΜΑ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΡΕΟΥΝ ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ:
ΕΚΕΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ, ΖΕΥΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΟΧΩΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΟΠΟΥ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ, ΟΠΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΟΠΟΥ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΟΠΟΥ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ, ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΑΡΑ, Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ.
ΑΡΑ, Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ 1 ΕΝΑ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ. ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ 1 ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΣΠΑΜΕ, ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ Η ΟΛΙΚΗ ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΝΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΟΠΟΥ ΤΩΡΑ, ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ. ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ, ΤΟΤΕ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ.
ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΟΥ-ΝΟΥ-ΦΩΣ, ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΑΡΑ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΩΡΟ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ, ΟΠΟΥ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΩΡΟΣ 1 ΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΕΙΡΗΣ ΙΣΟΖΥΓΙΑΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΑΛΜΟΥ ΣΕ 2 ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΛΜΟ, ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΟΥ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ 4 ΤΕΤΡΑΕΔΡΗ ΒΑΣΗ ΘΕΜΕΛΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ 4 ΤΕΤΡΑΕΔΡΗ ΒΑΣΗ ΘΕΜΕΛΙΩΝ ΝΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΛΛΑΞ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ: 1Η ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ - 2Η ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ - 3Η ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ - 4Η ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΔΕΞΙΑ: 1Η ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ, 2Η ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ, 3Η ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ, 4Η ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ.
ΑΡΑ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΘΕΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΦΩΣ ΜΕ ΤΟ ΥΔΩΡ ΤΗΣ ΥΔΑΤΙΝΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΔΩΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΥΓΡΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΓΡΟ ΦΩΣ ΣΤΕΡΕΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ 9 ΕΝΝΕΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΥΔΑΤΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΑΛΛΩΣΤΕ, ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΩΔΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ, ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΤΟ ΟΡΘΟ, ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟΝ.
ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ:
ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ, ΟΛΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΥΨΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ, «ΚΟΛΛΑ», ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 1 ΕΝΑ ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ-ΝΟΥ-ΦΩΣ, ΟΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΘΕΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΑΥΤΗ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΟΝ, ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΠΡΕΠΟΝ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΛΛΑΝΙΑ 9 ΕΝΝΕΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ. ΟΠΟΥ Η ΑΙΤΙΑ, Η ΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΙΤΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΙΤΙΑΤΟ, Η ΙΔΙΑ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ 9 ΕΝΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ.
ΟΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΠΑΝΙΕΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΘΕΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗ, ΘΕΙΑ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ, ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι, ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΚΚΑΣ
ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡΜΗΧΑΝΗΣΜΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
ΣΕΛΙΔΕΣ 152-184
https://www.aitherikigrafi.gr/oliki-olotita-monadas-triadas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου