ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑ
ΚΑΙ
ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ
Η κάθε πράξη στη ζωή του κάθε Ανθρώπου ορίζεται με μία από τις δύο,
ή και με τις δύο, κατηγορίες Δικαίου.
Το Φυσικό Δίκαιο και το Θετικό Δίκαιο.
Το Θετικό Δίκαιο συνίσταται από το σύνολο των γραπτών Νόμων (ΦΕΚ), σε αντίθεση με το Φυσικό Δίκαιο το οποίο συνίσταται από το σύνολο των άγραφων Νόμων.
Το Δίκαιο που αναγνωρίζουν σήμερα το σύνολο σχεδόν των Ανθρώπων, είναι το Θετικό Δίκαιο.
Το δίκαιο που φαίνονται να γνωρίζουν
μερικοί έως αρκετοί από τους δήθεν Ειδικούς (Δικηγόρους).
Όμως οι καθημερινοί άνθρωποι,
αγνοούν ότι το Θετικό Δίκαιο είναι εκείνο που αναγνωρίζει την Υπεροχή ισχύος του Φυσικού Δικαίου γι’ αυτό και το ονομάζει, Υπερθετικό Δίκαιο !!
Με άλλα λόγια, το Θετικό Δίκαιο αναγνωρίζει και «κλίνει το γόνυ»
στη Μεγαλοπρέπεια και την Υπεροχή του Φυσικού Δικαίου !!!
Το ΦΕΚ Α΄ 164 π.δ . 456/1984 του Θετικού δικαίου
αναφέρεται στον ισχύοντα μέχρι σήμερα
Αστικό Κώδικα και στον εισαγωγικό του νόμο
Τέσσερα άρθρα από τα πρώτα επτά του Αστικού Κώδικα και από το σύνολο των 2035 άρθρων του.
1.«Οι κανόνες του δικαίου περιλαμβάνονται στους νόμους και στα έθιμα.»
2.«Ο νόμος ορίζει για το μέλλον, δεν έχει αναδρομική δύναμη και διατηρεί την ισχύ του εφόσον άλλος κανόνας δικαίου δεν τον καταργήσει ρητά ή σιωπηρά»
5.«Η Ικανότητα δικαίου του φυσικού προσώπου ρυθμίζεται
7.«Η ικανότητα για δικαιοπραξία ρυθμίζεται από το δίκαιο της ιθαγένειας»
Από αυτά τα τέσσερα άρθρα, προκύπτουν τόσο η Δικαιοπραξία όσο και η Αδικοπραξία κατά το Θετικό Δίκαιο.
Η δόλια σύνταξή τους όμως από αλλογενείς Νομοθέτες,
όπως και άλλων νομικών κειμένων του Θετικού Δικαίου,
καθιστά δυσδιάκριτο το Φορέα - Δίκαιο!
Στα δύο πρώτα άρθρα, αυτός ο Φορέας αναφέρεται με άλλη λέξη και συγκεκριμένα με τη λέξη Κανόνας.
Ωστόσο, τόσο η παρουσία κανόνα δικαίου όσο και η παρουσία φορέα δικαίου, με άλλα λόγια όταν είναι παρόν το Δίκαιο σε μία πράξη,
η πράξη λέγεται Δικαιοπραξία.
Αντίθετα, όταν σε μια πράξη απουσιάζει το Δίκαιο,
δηλαδή απουσιάζει ο κανόνας ή ο φορέας του Δικαίου τότε,
η πράξη λέγεται Αδικοπραξία.
Η πλειοψηφία των πολιτών που θα αναγνώσουν αυτά τα άρθρα αλλά και οποιοδήποτε άλλη διάταξη ή ακόμη και απλή πρόταση νομικού κειμένου με τη δόλια σύνταξη που έχει γραφτεί από τους ίδιους αλλογενείς νομοθέτες,
θα αντιμετωπίσουν έναν βαθμό δυσκολίας,
ανάλογο των σχετικών γνώσεών του καθένα,
για την άμεση ή και μετά από μερικές
ή και αρκετές ακόμη προσπάθειες κατανόηση.
Έχω να δηλώσω με βεβαιότητα ότι,
τη γνώση άμεσης κατανόησης ενός παρόμοιου αλλά
και οιουδήποτε άλλου κειμένου,
τη φέρουν στη νόησή τους από τότε που δημιουργήθηκαν,
όλοι οι άνθρωποι ασχέτως επιπέδου της εκπαίδευσης του καθ’ ένα,
ακόμη και χωρίς εκπαίδευση για ανάγνωση,
παρά με μόνο εφόδιο τη παιδεία του,
στο προφορικό λόγο
(Άγραφος Λόγος).
Αρκεί μόνο η ακουστική αναγνώριση της κάθε λέξης και τη θέση που έχει ή που οφείλει να έχει αυτή η λέξη σε σχέση με τις άλλες λέξεις,
στη πρόταση που ακούει !!
Από μόνη της η αναγνώριση της λέξης και της θέσης της
στην ακολουθία των λέξεων,
αφυπνίζουν και ενεργοποιούν τους εννοιολογικούς συνειρμούς κατανόησης του λόγου που ακούμε.
Στο 5ο άρθρο του Αστικού Κώδικα,
«Η Ικανότητα δικαίου του φυσικού προσώπου ρυθμίζεται
αποκαλύπτεται ο Φορέας του δικαίου και αναφέρεται
Φυσικό Πρόσωπο
Όμως, το φυσικό πρόσωπο,
τόσο κατά το Θετικό όσο και κατά το Υπερθετικό Δίκαιο,
είναι ο ίδιος ο Άνθρωπος, ο κάθε Άνθρωπος!!
Η αναφορά βέβαια ότι το Δίκαιο – Άνθρωπος
«ρυθμίζεται από το δίκαιο της ιθαγένειας»,
είναι μία αποστατική απόπειρα σύγχυσης,
αφού «ιθαγενής» είναι μία συνυφασμένη ιδιότητα
του Φυσικού προσώπου, του Ανθρώπου,
όπως και οι ιδιότητες «κυρίαρχος» και «αυτόχθων».
Συνοψίζοντας, η πράξη του
Κυρίαρχου Ανθρώπου Αυτόχθονα Ιθαγενή,
είναι Δικαιοπραξία.
Ενώ κάθε πράξη μη ανθρώπου, είναι Αδικοπραξία,
επειδή απουσιάζει ο άνθρωπος, απουσιάζει το δίκαιο!!
Η ευρύτερα διαδεδομένη περίπτωση απουσίας του ανθρώπου,
είναι η περίπτωση Αντιπροσώπευσής του.
Σ’ αυτή τη περίπτωση, ο Αντιπρόσωπος του ανθρώπου,
είτε είναι μη άνθρωπος,
είτε είναι πρώην άνθρωπος που αποστάτησε
από τη φυσιολογία του ανθρώπου.
Όπως και να ‘χει όμως,
κάθε πράξη του Αντιπροσώπου, είναι Αδικοπραξία.
Ολόκληρος ο Αστικός Κώδικας,
είναι η σύγχρονη αλλά αποστατική έκδοση
του έπους του Ομήρου «Οδύσσεια»,
στο οποίο όμως,
παραλείπονται οι Ραψωδίες που αναφέρονται
στο νησί των Φαιάκων και
στην επιστροφή του Οδυσσέα - Ανθρώπου στην Ιθάκη του και
στην εξόντωση των Μνηστήρων της Πηνελόπης.
Αυτά τα γεγονότα αφηγούνται καθημερινά στις μέρες μας,
αμέσως μετά την εμφάνιση του Αλκίνοου Αρτέμη Σώρρα.
Με το αβύθιστο καράβι Ελλήνων Συνέλευσις που ναυπήγησε,
ο Έλληνας οδηγείται με σιγουριά στην Ιθάκη του.
Οι μνηστήρες και σήμερα περιγελούν τον εξαθλιωμένο φαινομενικά
Ζητιάνο Έλληνα Οδυσσέα.
Το τέλος και ο αφανισμός τους,
είναι η Νομοτέλεια της Οδύσσειας.
Ο Έλληνας Άνθρωπος Κυριαρχεί και πάλι στο Οίκο του
στα Δίκαια και στα Δικά του
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 84-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 2314039764
email: esyampelokipon.thess@gmail.com
FACEBOOK: Ε.ΣΥ. Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου